Diumenge, 25 de maig de 2025
És notícia

Badalona decreta 3 dies de dol oficial pels 3 morts en l’ensorrament d’un edifici

Avatar photo
Xavier Garcia Albiol: “Ara toca estar al costat dels familiars de les víctimes i dels veïns que s’han quedat sense habitatges”

Badalona ha decretat tres dies de dol oficial en record de les tres persones que han mort en l’ensorrament d’un edifici del carrer Canigó. L’alcalde de la ciutat, Xavier Garcia Albiol, ha confirmat la notícia a primera hora del matí d’aquest dimecres, 7 de febrer, en declaracions als mitjans de comunicació.

Els Bombers de la Generalitat han estat treballant tota la nit per buscar entre les runes de l’edifici tres persones que hi estaven empadronades i que no havien aparegut des d’ahir, quan l’interior de l’edifici va esfondrar-se. De moment, però, no s’ha identificat les víctimes.

Tres dies de dol oficial

L’alcalde de Badalona ha anunciat que l’Ajuntament decretarà tres dies de dol per manifestar el condol de la ciutat per la mort d’aquestes tres persones. Amb el decret de dol quedaran suspesos tots els actes programats per l’Ajuntament de Badalona durant aquests tres dies.

Així mateix, les banderes de la Casa de la Vila onejaran a mig pal. Xavier Garcia Albiol també ha explicat que es fa una convocatòria de cinc minuts de silenci avui dimecres a les 17.30 hores a la plaça de la Vila.

“Ara toca estar al costat dels familiars de les víctimes i dels veïns que s’han quedat sense habitatges. Des de l’Ajuntament els donarem tot el suport i l’assessorament que necessitin per poder recuperar la normalitat al més aviat possible”, ha assegurat l’alcalde de Badalona.

Els Bombers continuen amb els treballs de desenrunament de l’edifici que es preveu que duraran fins a la tarda d’avui.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO | Atracament a punta de pistola a Barcelona

Notícia següent

MoraBanc inaugura l’oficina a Andorra la Vella

Notícies relacionades