Els Mossos d’Esquadra van detenir dilluns un home acusat de dos robatoris en botigues de telefonia de Premià de Mar (Maresme).
El darrer assalt es va cometre el 25 de març, quan l’home hauria sorprès la treballadora de l’establiment, a qui va amenaçar amb un ganivet, quan era a punt de tancar. Alguns veïns, però, van frustrar l’atracament i l’home va acabar marxant.
La investigació policial posterior va permetre relacionar l’home amb un altre robatori del passat mes d’agost amb el mateix modus operandi. En aquella ocasió, però, van ser dos els assaltants i ara els Mossos d’Esquadra treballen per localitzar el segon atracador. Pel que fa al detingut, el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Mataró ha ordenat el seu ingrés a presó.