Ampli dispositiu policial per desallotjar Casa Àfrica a Barcelona

Més de 30 persones que ocupen la finca del carrer de la Canuda s'exposen a la segona ordre de desnonament

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Els Mossos d’Esquadra han desplegat un macrodispositiu als entorns de la plaça de Catalunya. Hi ha unitats de la Brigada Mòbil i de l’ARRO, preparades per executar l’ordre de desallotjament.

La coneguda com la Casa Àfrica és un edifici al centre de Barcelona que molts migrants que acaben d’arribar a la ciutat han convertit en casa seva. Amb l’operatiu d’aquest dimecres al matí, volen desallotjar els 30 immigrants que viuen a la finca del barri Gòtic. És la segona vegada que s’exposen a un llançament. De fet, des de primera hora tenen les maletes preparades, preveient que n’hauran de marxar.

Veïns i veïnes s’han mobilitzat per impedir que es produís és desnonament.

Els Mossos d’Esquadra han acordonat la zona, a tocar del portal de l’Àngel. Hi ha una trentena de manifestants que han bloquejat el portal per impedir que hi entri la comitiva judicial.

A través de xarxes socials demanen que vingui més gent per parar el desnonament, al carrer canuda 37.