Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

VÍDEO | Agredeixen a pedrades els vigilants de l’estació de Sant Celoni

Avatar photo
Segons les primeres informacions, el personal de seguretat no ha presentat cap denúncia als Mossos d’Esquadra

L’estació de tren de Sant Celoni, al Vallès Oriental, va ser escenari d’una situació de gran tensió aquest dilluns al vespre, quan dos joves presumptament sota els efectes de l’alcohol i altres substàncies van provocar un greu incident a les instal·lacions ferroviàries. L’actitud agressiva dels individus va obligar a intervenir els vigilants de seguretat i va posar en perill la seguretat dels usuaris que es trobaven a l’estació en aquell moment.

Segons detalla elCaso.cat, els joves van accedir a les vies de manera temerària, desatenent les indicacions dels vigilants que els advertien del perill i els instaven a abandonar la zona. Lluny de fer cas, els individus van reaccionar amb violència, agafant pedres i llençant-les contra els agents de seguretat mentre proferien insults i amenaces.

Davant l’escalada de la situació, els vigilants van fer ús d’esprai pebre per defensar-se, aconseguint repel·lir l’atac, tal com detalla el citat mitjà. Un dels joves va resultar afectat per l’esprai, fet que va provocar la fugida dels dos protagonistes pel costat oposat de l’andana.

Segons les primeres informacions, el personal de seguretat no ha presentat cap denúncia als Mossos d’Esquadra.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Guàrdia Civil

Troben el cadàver d’un home en una finca agrícola

Notícia següent
Dispositiu de recerca, bombers

Localitzen un home que s’havia desorientat al Pallars Jussà

Notícies relacionades