Un home de 59 anys ha mort sobtadament quan netejava la xemeneia d'una incineradora a la localitat de Sant Adrià del Besòs. Els fets han tingut lloc al voltant de les 5 del matí, quan el telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís i han acudit d'urgència a l'empresa en qüestió.
Encara per motius desconeguts, els residus de la xemeneia que estava netejant li han caigut a sobre, provocant-li ferides mortals. Fins a l'empresa en qüestió s'han traslladat set dotacions de Bombers, entre les quals es trobaven dues unitats del Grup d'Actuacions Especials, i quatre dotacions del Sistema d'Emergències Mèdiques.
El treballador de la neteja ha patit l'accident mortal a la incineradora TERSA (Mollet del Vallès), segons ha informat Metròpoli Abierta. Tot i la ràpida actuació dels equips d'emergència, els sanitaris no han pogut fer res per salvar-li la vida al treballador. D'aquesta forma, la Unitat d'Investigació de Badalona s'ha fet càrrec del cas i ha iniciat una investigació per esclarir els fets. A més, la policia catalana ha informat el jutjat de guàrdia de Badalona i al Departament d'Empresa i Treball, tal com estableix el protocol d'actuació en els accidents laborals.