L'autovia A-2 ha quedat bloquejada aquest divendres a l'altura de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat) a causa d'un accident que ha implicat un autocar amb més de 40 passatgers i una furgoneta.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat, l'accident s'ha produït a les 09:00 h d'aquest divendres, 5 de setembre, a l'autovia A-2 a Sant Vicenç dels Horts. Per motius que no han transcendit, una furgoneta i un autocar amb més de 40 passatgers han xocat. Arran del xoc, la furgoneta ha quedat bolcada al mig de la via.
Afortunadament, el conductor de la furgoneta ha aconseguit sortir del seu vehicle pel seu propi peu, mentre que els 41 passatgers de l'autocar estan en bon estat. Els Bombers han hagut de desbloquejar la calçada i netejar-la abans que es pogués recuperar la normalitat.