Ahir a la nit, al voltant de les 21:30 hores, un jove d'entre 20 i 25 anys va entrar dins de la comissaria de la Policia Local de Montornès del Vallès armat amb un ganivet. Davant la sorpresa dels agents, l'individu els va amenaçar i un agent va utilitzar la seva arma reglamentària per neutralitzar a l'home.
Tal com han informat els Mossos d'Esquadra, el jove armat va morir al mateix lloc dels fets i a conseqüència un agent del cos de policia local va ser traslladat a l'hospital per una ferida. Tot i això, es desconeix si el policia ferit va ser a causa de la víctima o per una bala rebotada, la principal hipòtesi que han plantejat els especialistes. Després d'estabilitzar la situació i avisar a la policia catalana, aquesta s'ha fet càrrec del cas i en aquests moments han descartat la motivació terrorista de l'atac.
L'agent de la Policia Local de Montornès del Vallès continuaria hospitalitzat amb pronòstic reservat en un centre de la Ciutat Comtal. A més, després de diverses hores s'ha pogut descobrir que l'home abatut estava molt inestable, patia problemes de salut mental i hauria tingut una discussió prèvia amb agents al carrer. Al voltant de la mitjanit, l'autoritat judicial ha autoritzat l'aixecament del cadàver a la comissaria de la Policia Local de Montornès del Vallès, situada a l'avinguda de la Llibertat. Tot i això, ara el cas està en mans de la Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra, la qual haurà d'esclarir els fets i descobrir que va succeir dins de la comissaria que va obligar l'agent a utilitzar la seva arma reglamentària.