Dilluns, 12 de maig de 2025
És notícia

8 vols cancel·lats per la vaga dels tripulants de cabina de Ryanair

Avatar photo

Amb destinació Londres, Milà, Roma i Palma i viceversa

La companyia Ryanair ha suspès vuit vols des de l’aeroport del Prat per la nova jornada de vaga dels tripulants de cabina, segons dades del sindicat USO corresponents a les nou del matí. De fet, són la gran majoria de vols afectats a tot l’Estat, on hi h a hagut deu cancel·lacions.

Concretament, des del Prat s’han cancel·lat els vols amb destinació Londres, Milà, Roma i Palma i viceversa. A més, des de l’aeroport balear tampoc s’ha operat el trajecte fins a Hamburg d’anada i tornada. Pel que fa els retards, des de Barcelona se n’han comptabilitzat cinc en les sortides i quatre en les arribades, i a l’aeroport de Girona, en una sortida i en dues arribades.

Els tripulants de cabina de Ryanair comencen a partir d’aquest dilluns quatre noves jornades de vaga, fins dijous que ve, per exigir un nou conveni laboral d’acord amb la legislació espanyola; i la setmana que ve quatre dies més, concretament entre el 25 i el 28 de juliol.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Pep Berga: “Olot sempre s’ha intentat explicar a través de la cultura”

Notícia següent

Extensa programació d’estiu per a tots els públics al Vendrell

Notícies relacionades