Després d’haver-se consolidat dins l’oferta d’estiu del país, la Serenalla Market vol fer un pas endavant i obrir una finestra a l’exterior. “Considerem que ha arribat l’hora de traspassar fronteres perquè la Serenalla té tots els ingredients per atraure turistes i per això és tan important la implicació d’Andorra Turisme”, ha assegurat la cònsol major, Olga Molné.
“Felicitem el Comú de la Massana per l’aposta de la Serenalla, que ha anat creixent any rere any i que ara arriba a la seva cinquena edició de forma consolidada”, ha afirmat el ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres.
La cinquena edició de la Serenalla arriba amb moltes novetats, com la creació d’un mercat vintage de roba, complements i decoració. També hi haurà un nou espai dedicat als productes gastronòmics de proximitat, com vins, embotits, confitures, formatges i productes frescos de l’hort.
Un dels punts destacats és l’ampliació de les zones de consum, ja que en totes les edicions s’ha pogut comprovar que els diferents espais estaven permanentment plens de persones que volien degustar l’oferta gastronòmica de la Serenalla.
Pel que fa al nombre d’estands, creix en un 15%. En total seran una seixantena d’operadors, entre food trucks i producte artesanal i de disseny.
Pel que fa a l’Àgora, hi haurà sis taules rodones amb l’eix central de les connexions. Es titularan: Innovació i economia circular, Cultura Col·lectiva, Ajuda Mútua, Ciència i evolució del pensament, Salut i benestar i visions de poetes, escriptors i lectors.
L’oferta es completa amb concerts, exhibicions, tallers, classes de ioga i altres experiències de benestar.