Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Els andorrans qualifiquen d’excel·lent el servei de busos

Avatar photo

Els usuaris donen un 9,4 de valoració dels serveis sobre 10 on destaquen la puntualitat dels serveis, la neteja dels vehicles i el tracte personalitzat

L’empresa ANDBUS continua apostant fermament per “la qualitat” dels serveis que ofereix als usuaris. Per aquest motiu va engegar el passat 1 d’abril un procés de valoració per part de totes les persones que utilitzen la companyia per a conèixer de primera mà, quina és la valoració i com poden millorar.

En aquest sentit, i durant aquest mes i mig de funcionament, ANDBUS ha rebut un total de 530 enquestes procedents tant de les línies de Barcelona i Toulousse, com de les línies comunals i dels serveis discrecionals que han portat a terme.

Els usuaris donen un 9,4 de valoració dels serveis sobre 10 on destaquen la puntualitat dels serveis, la neteja dels vehicles i el tracte personalitzat. Un dels aspectes que els usuaris li donen més importància és en “tenir localitzat en tot moment el vehicle gràcies a l’APP”.

Les enquestes es realitzen de manera telemàtica, obrint el codi QR que hi ha a cada un dels vehicles. Cada enquesta està associada a un vehicle per la qual permet a ANDBUS poder conèixer al detall, les opinions dels seus usuaris. A més, cada enquesta realitzada fa que hi hagi una donació a una ONG del Principat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els Mossos no s’ho creuen: supera en 9 la taxa permesa a Vandellós

Notícia següent

Un depredador sexual abusa de 26 menors a través de plataformes de videojocs

Notícies relacionades