Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Prop de 1.500 alumnes celebren els 40 anys de l’Escola Andorrana

Avatar photo

Les tres escoles de segona ensenyança del sistema educatiu andorrà han participat aquest dimecres en la realització d’un videoclip de percussió corporal

Amb motiu de la celebració dels 40 anys d’Escola Andorrana, les tres escoles de  segona ensenyança del sistema educatiu andorrà han participat aquest dimecres al  matí en la realització d’un videoclip de percussió corporal. La gravació del videoclip  ha tingut lloc a l’antiga plaça de Braus, ubicada a Andorra la Vella, i en la qual hi  han pres part un total de 1.500 alumnes.

 

El projecte compta amb la col·laboració del Ministeri d’Educació i Ensenyament  Superior, així com del grup Koers que ha cedit la seva cançó ‘Ballarem’ perquè  pugui ser cantada pels alumnes i tocada amb la batucada de les escoles. Així  mateix, el bateria del grup Gossos, Santi Serratosa, ha estat l’encarregat de crear  la coreografia especialment per a aquest projecte.

 

Els professors de música de les tres escoles han estat els encarregats d’impulsar el  projecte i d’organitzar tots els assajos que s’han realitzat a les escoles durant el  curs. A més, els docents també han col·laborat en l’impuls de l’activitat amb  l’objectiu d’implicar tot l’alumnat.

 

Després de la gravació del videoclip, tots els alumnes i adults de les escoles han  pogut gaudir també d’un concert ofert pel mateix grup Koers. Aquesta iniciativa  s’engloba en les diverses activitats que s’estan impulsant durant el curs per  celebrar els 40 anys de l’Escola Andorrana. El videoclip es farà públic a través de  les xarxes socials les setmanes vinents, un cop hagi estat editat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Més de 300 alumnes de Roses participaran a la Jornada de la Ciència

Notícia següent

Torna Mollet és Fira els dies 12, 13 i 14 de maig

Notícies relacionades