Dimarts, 14 de gener de 2025
És notícia

Els preus dels carburants pugen al desembre però se situen per sota que ara fa un any

Avatar photo
El gasoil de calefacció ha augmentat un 1,1%, la gasolina sense plom de 95 octans un 0,7% i la gasolina sense plom de 98 octans un 0,6%

El preu mitjà de tots els carburants ha tornat a pujar durant el desembre si es compara amb les xifres del mes anterior. Concretament, i segons publica aquest dijous el departament d’Estadística, el gasoil de calefacció ha augmentat un 1,1% (0,968 euros), la gasolina sense plom de 95 octans un 0,7% (1,369 euros) i la gasolina sense plom de 98 octans un 0,6% (1,428 euros). De la mateixa manera, el gasoil de locomoció (1,273 euros) i el gasoil de locomoció millorat (1,305 euros) han augmentat un 1,7% i un 1,5% respectivament.

Si es compara amb el mes de desembre del 2023, però, ha disminuït el preu de tots els tipus de carburants. El gasoil de calefacció ha disminuït un 2,9%, i el gasoil de locomoció i el gasoil de locomoció millorat un 6,1% en ambdós casos. Així mateix, la gasolina sense plom de 95 octans i la gasolina sense plom de 98 octans han disminuït un 1,2% i un 1,3% respectivament.

Pel que fa a la comparació dels preus mitjans de l’any 2024 amb els del 2023, el gasoil de locomoció i el gasoil de locomoció millorat han disminuït un 4,6% i un 4,5%, respectivament. Per la seva banda, la gasolina sense plom de 95 octans disminueix un 3,2% i la gasolina sense plom de 98 octans un 3,1%. Finalment, el gasoil de calefacció ha disminuït un 2,9%.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Condemnat a presó permanent revisable l’acusat de matar una parella d’avis a Barcelona el 2019

Notícia següent
Carles Puigdemont en un acte de Junts

Carles Puigdemont: “Espera’t quan descobreixin el que hem pactat”

Notícies relacionades