Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

L’UdA acull un simposi sobre el benestar docent en la formació dual

Avatar photo
El Simposi dualECA ha començat aquest dijous amb una visita al col·legi Sant Ermengol

La Universitat d’Andorra (UdA) acull aquests dijous i divendres, el 8è Simposi dualECA 2025, que se centra en ‘El benestar docent en la formació dual’. L’esdeveniment reuneix una vintena de persones, membres del personal docent i investigador de la Universitat d’Andorra, la Universitat Jaume I, la Universitat de Lleida i la Universitat de Mondragon, amb l’objectiu d’avançar en la millora dual de la formació universitària inicial dels docents d’educació infantil i de primera i segona ensenyança.

El Simposi dualECA ha començat aquest dijous amb una visita al col·legi Sant Ermengol amb l’objectiu de conèixer el plantejament educatiu de l’escola i el vincle que hi tenen els estudiants de l’UdA a través les estades i els treballs de fi de bàtxelor. Posteriorment s’ha fet un treball intern en què s’ha posat en comú les enquestes de les diferents universitats sobre la satisfacció dels estudiants en formació dual, i s’ha fet una xerrada titulada ‘El benestar docent en la formació dual’.

Aquest divendres es preveu una visita a l’escola primària francesa de Sant Julià de Lòria, i una visita a l’escola andorrana de Sant Julià de Lòria amb una reunió conjunta per explicar les línies pedagògiques del sistema educatiu andorrà i la incorporació dels estudiants de l’UdA a les escoles per a les seves pràctiques.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
taxi-de-barcelonataxi-de-barcelona

Enxampen a prop de Montpeller el lladre que ha robat un taxi a Barcelona

Notícia següent

El Fòrum Jove acollirà 40 activitats i una trentena d’expositors

Notícies relacionades