Dimecres, 22 de gener de 2025
És notícia

Les infraestructures centren la reunió de poble de PS SDP+ a la Massana

Avatar photo

Els candidats parroquials, Miquel Moliné i Francesc Lizama, han exposat les seves propostes de cara a les pròximes eleccions

Les grans infraestructures han centrat la reunió de poble que PS SDP+ ha celebrat aquest dilluns al vespre al Teatre de les Fontetes de la Massana. Concretament, els candidats parroquials, Miquel Moliné i Francesc Lizama, han parlat de la necessitat de la desviació per descongestionar el trànsit a la parròquia, han expressat el rebuig al projecte de l’Heliport Nacional que s’ha de construir a la Caubella, a Pal, i també han assegurat que l’Arxiu Nacional es farà a la Massana si la coalició socialdemòcrata guanya aquestes eleccions generals.

 

“Aquest heliport no pot funcionar, per moltes raons”, ha manifestat Moliné, que ha exposat que l’aposta socialdemòcrata és d’ubicar aquesta infraestructura a la Borda Vidal, a Sant Julià de Lòria. Per la seva banda, Lizama s’ha centrat en la qüestió del desviament, tan necessari per als habitants de les valls del nord i també per als professionals que s’hi ha de desplaçar.

 

A l’acte també hi ha hagut lloc per a parlaments de membres de la candidatura nacional. Aquests han parlat de les grans qüestions que centraran aquesta campanya electoral: habitatge, poder adquisitiu i creixement urbanístic.

 

El número 4, Pere Baró, ha estat l’encarregat de parlar d’habitatge, i ha afirmat que “de solucions n’hi ha i tot és qüestió de voluntat política”.

 

Per la seva banda, la número 2, Judith Salazar, ha asseverat que la qüestió del poder adquisitiu és transversal a tot el programa i ha recordat que el dels socialdemòcrates “no és un projecte improvisat” i té un llarg recorregut i experiència.

 

Finalment, la número 5 de la llista nacional, Laia Moliné, ha tractat la qüestió del creixement urbanístic descontrolat i dels impactes que això té sobre el territori i els seus habitants, i sobre el medi ambient.

 

Ha conclòs la trobada el candidat a cap de Govern, Pere López, que mitjançant una intervenció telemàtica s’ha disculpat per no poder ser present a l’acte en coincidir amb el debat de candidats organitzat per la Confederació Empresarial Andorrana.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El PSC de Vilanova i la Geltrú presenta la llista a les eleccions del maig

Notícia següent

Instal·len cinc llambordes ‘Stolpersteine’ a la Seu d’Urgell per recordar als deportats en camps de concentració nazi

Notícies relacionades