Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

La Massana ofereix formació per a treballadors del món de l’hoteleria

Avatar photo

L'objectiu és treballar conjuntament perquè la Massana ofereixi als clients un servei de qualitat

El repte d’aquesta temporada d’estiu és mantenir la fidelització dels turistes. Per això el Comú de la Massana està facilitant eines al sector hoteler a través de formacions. Durant el juny es van fer cursos de reciclatge per aprofundir en oferta turística del Principat i les bones pràctiques professionals. Aquesta setmana s’han fet dues sortides (dijous i divendres) en les quals hi ha participat uns vint-i-cinc treballadors del món de l’hoteleria, per conèixer de primera mà els principals punts d’interès turístic de la Massana.

Es tracta que visquin ells mateixos les experiències per poder transmetre-les als turistes. Per exemple, han visitat la formatgeria de Casa Raubert, l’església de sant Cristòfol d’Anyós o l’escultura Tempesta en una tassa de te, a més del Circuit Interpretatiu del Comapdrosa. Tot i que ja coneixien els indrets, han pogut aprofundir en els seus coneixements amb les explicacions que els ha fet la Cap de Turisme de la Massana, Emma Jiménez.

Com ha afirmat el conseller de Turisme Josep Maria Garrallà, l’objectiu és treballar conjuntament perquè la Massana ofereixi als clients un servei de qualitat. El Comú de la Massana treballa de forma permanent amb el sector turístic, per millorar l’oferta i crear sinèrgies perquè el visitant s’emporti el millor record de la seva estada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Encamp aposta per activitats a l’aire lliure a l’estiu

Notícia següent

Acord per la venda de la llicència bancària entre Andbank i Creditas

Notícies relacionades