Divendres, 9 de maig de 2025
És notícia

Tret de sortida de la nova edició de Sabors d’Advent d’Escaldes-Engordany

Avatar photo

La cònsol major, Rosa Gili, i el conseller de vida cultural, Valentí Closa, van inaugurar ahir a tarda la nova edició de Sabors d’Advent, que té lloc al parc de la Mola fins al 10 de desembre. D’aquesta manera es dona el tret de sortida a una més de les accions integrades en el ‘Nadal Rocambolesc’ de la parròquia, que acull diferents activitats, entre les quals, el Pessebre vivent i diversos espectacles i tallers. 

Així, el Parc de la Mola acollirà des d’avui i fins al 10 de desembre, concerts amb música en directe a partir de les 18:00 hores. Formacions musicals del país com Sweet Victoria, Duet Sax, The Royal  Five, Jonaina Salvador i Sergio Vicente i Cor Rock, entre altres, actuaran dins el Sabors d’Advent on també tindran cabuda les paradetes de menjar d’hivern i d’objectes de regal i decoració de Nadal.  En total, durant els deu dies de Sabors d’Advent tindran presència fins a 16 artesans i 5 restauradors

Paral·lelament, el ‘Nadal Rocambolesc’ comptarà amb tallers, contacontes d’Advent, espectacles de carrer i de titelles, entre altres. No hi faltarà l’anunci del patge Reial, la recollida de cartes del Carter Reial i la cavalcada dels Reis d’Orient durant el vespre del divendres 5 de gener que servirà per tancar els actes de Nadal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Barcelona aprova el projecte per remodelar el carrer d’Europa entre Ibáñez i Gandesa

Notícia següent

Investiguen un possible tiroteig al barri de Sant Roc de Badalona

Notícies relacionades