Escaldes-Engordany tanca l’estiu amb quatre dies de música, gastronomia i artesania

La programació inclou tallers, actuacions musicals, parades d’emprenedors i una zona gastronòmica amb propostes per a tots els públics

27 d'agost de 2026 a les 20:44h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

El Comú d’Escaldes-Engordany ha donat el tret de sortida a la 7a edició de Sabors d’Estiu, una proposta que combina música en directe, gastronomia, artesania i activitats familiars i que servirà per posar el punt final a la temporada d’estiu. L’activitat se celebra durant quatre dies a la plaça de l’Església.

La programació inclou tallers, actuacions musicals, parades d’emprenedors i una zona gastronòmica amb propostes per a tots els públics. Enguany hi participen una setzena de parades amb productes d’artesania, comerç i alimentació.

Entre els productes que s’hi poden trobar hi ha joieria d’autor, ceràmica, decoració en fusta, macramé, espelmes de soja i artesania en resina, així com xocolata, moda i diferents articles de regal.

L’oferta gastronòmica també és variada, amb cuina italiana i índia, plats andorrans, hamburgueses, creps, gofres i biquinis, entre altres opcions dolces i salades.

Tallers per a diferents edats

Una de les propostes destacades són els tallers d’artesania, dibuix i cuina, adreçats tant als infants com a la gent gran.

El conseller de Cultura i Promoció Econòmica, Valentí Closa, ha explicat que enguany s’ha ampliat la proposta per evitar que persones interessades es quedin sense plaça, després de l’experiència de l’edició anterior.

“Són tallers molt diversos, tant d’artesania com de dibuixos, com d’elaborar petites receptes culinàries o d’alimentació”, ha assenyalat Closa.

Música en directe durant quatre dies

La música en directe tornarà a ser un dels principals atractius de Sabors d’Estiu. La programació dona un protagonisme especial als artistes del país, amb actuacions repartides entre les tardes, els vespres i també el migdia del cap de setmana.

La jornada inaugural compta amb Alys Paramá, a les 19 h, i Vibrand, a les 21 h. Divendres serà el torn de Grossband, a les 19 h, i Patxi & Band, a les 21 h.

Dissabte, la música començarà al migdia amb Almas Sediendas & Brian Cross, a les 12 h. A la tarda actuaran The Childs Trio, a les 19 h, i Mar Capdevila, a les 21 h.

Diumenge, Roser Puigbò actuarà a les 12 h, mentre que Komanem, a les 19 h, serà l’encarregat de tancar la setena edició.

Closa ha remarcat que pràcticament tota la programació musical està protagonitzada per músics del país, amb l'objectiu de donar visibilitat al talent local i oferir-los un espai de promoció.

Un aparador per als creadors i restauradors del país

Amb aquesta nova edició, el Comú d’Escaldes-Engordany manté l’aposta per dinamitzar els espais públics de la parròquia i combinar en un mateix esdeveniment cultura, comerç i gastronomia.

Sabors d’Estiu es converteix així en un aparador per a artesans, emprenedors, restauradors i artistes del país, alhora que ofereix una proposta d’oci per acomiadar l’estiu.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit