El cap de Govern d'Andorra i els ministres reben una formació en polítiques d’igualtat

15 de desembre de 2023 a les 15:04h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 13:10h

Impulsar la igualtat a Andorra, incidint de forma específica en els diferents sectors socials i econòmics, tant públics com privats, tenint en compte que es tracta d’una tasca que ha de ser compartida de forma transversal per tota la població. Amb aquest objectiu, la secretaria d’Estat d’Igualtat i Participació Ciutadana, Mariona Cadena, va organitzar ahir una formació específica en polítiques d’igualtat adreçada al cap de Govern, Xavier Espot, i als ministres, així com als secretaris d’Estat vinculats amb Espot.

Foto:SFGA/JAViladot

Cadena va posar en relleu que “la transversalitat de gènere és com una teixidura que  ha de penetrar en tots els àmbits de la societat”. “És una eina potent per garantir que  la igualtat no sigui només una paraula, sinó una realitat que es manifesta en cada  decisió i en cada acció. Aquesta perspectiva impregna les nostres polítiques, les  nostres institucions i les nostres pràctiques diàries, assegurant que cap àmbit quedi  exempt de la responsabilitat de promoure la igualtat entre dones i homes”, va afegir.

La formació va anar a càrrec de la doctora en psicologia social, Sara Berbel, que  actualment és presidenta de la Fundació BCN Formació Professional. Anteriorment,  entre d’altres, ha estat directora general d’Igualtat d’Oportunitats al Departament de  Treball de la Generalitat de Catalunya i presidenta de l’Institut Català de les Dones.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit