Domingo Alonso Group (DAG), grup empresarial canari amb presència a més de 35 països i més de 1.500 professionals dedicats a la mobilitat i la distribució de vehicles, inicia una nova etapa al Principat d’Andorra. A partir d’ara, el grup serà l’importador oficial de les marques Volkswagen, Volkswagen Comercials, Audi i Škoda, consolidant la seva estratègia d’expansió internacional.
Amb més de 90 anys d’història i una trajectòria que va començar amb l’exportació de tomàquets abans d’endinsar-se en l’automoció l’any 1953, quan es va convertir en el quart importador més antic de Volkswagen al món, Domingo Alonso Group és avui un referent en els sectors de l’automoció i les noves tecnologies. En la darrera dècada, ha invertit més de 10 milions d’euros en transformació digital, informació, comunicació i consultoria, sempre amb el client al centre de la seva activitat i impulsant una mobilitat més sostenible.
Per liderar aquest nou projecte al mercat andorrà, el grup ha nomenat Josep Marticella com a CEO de Domingo Alonso Group a Andorra. Amb una sòlida trajectòria en la direcció i desenvolupament de projectes estratègics, Marticella ha estat director general de Pal Arinsal i actualment és consultor extern d’Altiservice, de les estacions d’esquí del Pirineu Francès, Saint-Lary-Soulan i Font-Romeu. A més, és inversor en diferents iniciatives empresarials, aportant sempre una visió enfocada al creixement i a la innovació.
"És un honor assumir aquest nou repte i acompanyar Domingo Alonso Group en la seva arribada a Andorra" ha destacat Maricella. En aquest sentit, ha mencionat que afronta aquesta etapa amb "molta il·lusió" i amb el compromís de "traslladar als clients l’experiència, la innovació i la proximitat que caracteritzen el grup". "La nostra ambició és créixer al costat de marques de primer nivell i oferir una mobilitat cada vegada més sostenible i adaptada a les necessitats del país", ha expressat.
Amb un volum aproximat de 2.300 unitats anuals, el mercat andorrà es caracteritza per la seva orientació al segment prèmium. L’aposta de Domingo Alonso Group permetrà oferir als clients una experiència diferencial, basada en la proximitat, la sostenibilitat i la innovació tecnològica, consolidant així la seva visió de futur.
Aquest pas reforça la confiança del Grup Volkswagen en Domingo Alonso Group, que amplia la seva presència internacional i es posiciona com un actor clau en els mercats on opera, amb la voluntat de continuar creixent al costat de marques líders del sector.
Domingo Alonso Group aterra a Andorra amb Josep Marticella com a CEO
Amb un volum aproximat de 2.300 unitats anuals, el mercat andorrà es caracteritza per la seva orientació al segment prèmium
01 de setembre de 2025 a les 19:15h

El més llegit