El creper de la rotonda anuncia amb polèmica que ja és pare: "No sé si és nen o nena"

L'empresari ha aprofitat per fer caixa amb la seva estrenada paternitat fent un anunci on aprofita per llençar algunes 'perles' contra Andorra

30 de març de 2026 a les 14:20h
Actualitzat: 30 de març de 2026 a les 14:27h

El famós creper de la rotonda ha tornat a l'actualitat andorrana, però aquest cop no ho ha fet per la seva forma de negoci, sinó per un anunci a través de les seves xarxes socials que ha vingut acompanyat de certa polèmica. L'empresari andorrà —com mostra al mateix vídeo, ja compta amb passaport oficial del Principat— ha anunciat a tots els seus seguidors que acaba de ser pare, i ho ha fet aprofitant per fer caixa amb una publicitat pagada a través del seu Instagram i deixant anar algunes 'perles' de cara a Andorra i els andorrans

Només començar el vídeo, el creper ja anuncia que ha estat pare, però "no sap que és", si un nen o una nena, tot i que una veu li aclareix dient que ha tingut una nena. Sense sortir-se del seu paper habitual, l'empresari reafirma que ha estat pare i que acaba de comprar un bressol d'una coneguda marca a Espanya, remarcant que es tracta d'una empresa barata i que disposa d'un servei d'entrega a "tot arreu d'Espanya".

En aquest sentit, el creper assegura que "com que jo soc d'Andorra" li han portat el bressol a la Seu d'Urgell, on ha anat a buscar-ho perquè "a Andorra no compro res perquè està tot caríssim". L'empresari continua amb la seva habitual forma de parlar, burlesca i despreocupada, per continuar fent publicitat i confirmant que ben aviat començarà "a viure la vida aquesta de pare, a veure què tal". 

 

Comentaris de tota mena dels seus seguidors

Els comentaris que ha rebut per aquest vídeo són de tota mena. Alguns es dediquen a felicitar-lo per la seva estrenada paternitat i li donen l'enhorabona a ell i la seva parella, però altres fins i tot han assegurat que esperen que només sigui publicitat i que "pobra nena" si realment ha sigut pare. 

Altres han preferit fer referència al fet que l'empresari asseguri que ell és andorrà —amb passaport a la mà i aixecant el dit mitjà a tots els seus crítics. Alguns directament han negat la seva nova nacionalitat, assegurant que ell "és moro", i altres l'han criticat per fer-se andorrà mentre es queixa que els preus aquí són molt cars. 

Amb tot, la majoria dels comentaris són positius i desitgen una bona paternitat a l'empresari, que per un cop ha canviat l'escenari de la seva creperia per mostrar una mica de casa seva i la seva pròpia vida més enllà de la polèmica, tot i que per fer-ho hagi seguit dins del seu personatge viral.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit