El Consell d’Administració de la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) ha aprovat diverses millores en la gestió dels anomenats fulls grocs amb l’objectiu d’agilitzar-ne la tramitació i oferir més informació als assegurats. Les mesures es van donar a conèixer durant la sessió del consell que va tenir lloc aquest dimarts, 16 de desembre.
Una de les principals novetats és l’acord que s'ha assolit amb diversos centres sanitaris no convencionats del país perquè deixin de tramitar les prestacions de reemborsament mitjançant fulls grocs en format paper i les passin a gestionar a través de canals telemàtics.
Amb aquest canvi, la CASS vol reduir el volum de documentació que s’ha de tractar manualment i, d’aquesta manera, millorar els terminis de resolució dels expedients que continuïn arribant per aquesta via.
A més, a partir del mes de gener del 2026, els assegurats podran consultar a la seva àrea privada del portal de la CASS els fulls grocs que l’entitat hagi rebut, així com l’estat en què es troba cada tràmit.
A més, la CASS va recordar als afiliats que disposen d’un servei de suport exclusiu per a aquelles persones que tenen dificultats per realitzar tràmits en línia, com podria ser la declaració de les cotitzacions per part dels patrons domèstics. Per accedir a aquest servei, els interessats poden demanar hora al portal de la CASS o trucar al 870 870.