Divendres, 9 de maig de 2025
És notícia

Caldea tanca l’agost amb un increment dels ingressos del 4%

Avatar photo
El centre d’oci termal d’Andorra ha acabat l’agost amb uns ingresos de prop de 3 milions d’euros.

Caldea, el centre d’oci termal d’Andorra, finalitzat el mes d’agost amb uns ingressos de prop de 3 milions d’euros, cosa que representa un creixement del 4% de la facturació respecte al mateix mes de l’any passat, i amb una ocupació que ha assolit nivells prou superiors a la de l’agost del 2023. Aquest balanç positiu en relació amb els ingressos s’explica gràcies a l’augment del tiquet mitjà de les entrades, la millor venda de tractaments i el bon rendiment del club esportiu de socis residents al país.

Aquest estiu, el centre ha aconseguit estimular la demanda gràcies a l’estrena a finals del mes de juliol de la Gran Llacuna central completament reformada i també al fet d’haver enriquit l’experiència amb un nou espectacle d’acrobàcies i de danses urbanes, i a la introducció a l’spa d’adults d’un nou taller de mindfulness a l’aigua i de les sessions de còctel amenitzades amb un DJ a la terrassa.

D’altra banda, i segons s’extreu dels informes de coneixement de client de la companyia, els clients han valorat l’experiència Caldea aquest estiu en un 8,6 sobre 10, una nota que millora la de l’estiu passat i que indica una bona valoració global de l’experiència.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Enxampen un conductor circulant a 212 km/h per l’AP-7 a Tarragona

Notícia següent
imatge-arxiu-lloguer-claus-casa-habitatge

Comencen a Barcelona les obres de 96 d’habitatges cooperatius en cessió d’ús

Notícies relacionades