‘Atypical Andorra’ dona a conèixer la cara més atípica del país a l’hivern

Avatar photo

Es continua apostant per aquest concepte trencador on es mostra tota l’oferta turística del país d’una manera més divertida

Aquest matí, s’ha presentat la nova campanya de comunicació d’aquesta temporada d’hivern, tot seguint en la línia de la campanya que es va presentar el passat estiu sota el nom d’Atypical Andorra. Aquest hivern, es continua apostant per aquest concepte trencador on es mostra tota l’oferta turística del país d’una manera més divertida i distesa, amb la voluntat de diferenciar el país d’altres destinacions turístiques.

En un marc del tot atípic i aprofitant les noves instal·lacions d’Andorra turisme, l’antic edifici de Ràdio Andorra, avui s’ha simulat el directe d’un programa de ràdio on el ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, i el director general d’Andorra Turisme, Betim
Budzaku, han explicat la nova campanya de comunicació davant del sector turístic del país.

Nou espot d’Atypical Andorra per aquest hivern

El nou espot publicitari per aquest hivern, de la mateixa manera que a l’estiu, presenta amb un to fresc i informal tota l’oferta turística de la temporada. En aquesta ocasió, com a fil conductor, s’ha optat per parlar del món de l’esquí, mentre durant tota la creativitat es mostra una visió de 360° del país mitjançant imatges inspiracionals de l’oferta d’esquí i de les activitats de neu, de gastronomia, de benestar i de shopping.

Enguany, la campanya de comunicació s’engega des d’avui i fins al 20 de desembre als mercats llunyans (Regne Unit, Irlanda, Bèlgica, Països Baixos, Portugal, Suècia i Itàlia), i als mercats propers, en concret a Espanya i França, s’activarà des del pròxim 22 de novembre i s’allargarà fins al 31 de març del 2023.

Més al detall, la campanya a Espanya s’articularà a través de la difusió de l’espot a quatre grups líder de la televisió com: Publiespaña, Atresmedia, Disney Channel i National Geographic, així com, a la televisió autonòmica de Catalunya. Pel que fa a la ràdio, s’han previst mencions i entrevistes a les principals ràdios de Catalunya, València, País Basc i Madrid.

Sis anys d’acord amb Disney

Els darrers sis anys d’acord amb la multinacional Disney, han ajudat a treballar el turisme familiar del Principat, mitjançant múltiples activacions. Per aquest motiu, des d’Andorra Turisme, se segueix amb la voluntat de continuar i actualment s’estan esperant noves propostes per part d’aquest partner premium.

Tanmateix, gràcies a l’èxit del documental “Andorra al natural” i a totes les accions de comunicació vinculades al projecte, s’ha aconseguit donar una visió del tot diferent del Principat mostrant la fauna i la flora andorrana. Així, a hores d’ara es destaca la importància de seguir treballant en nous projectes amb National Geographic.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Badalona inicia la campanya “Comerços contra les violències masclistes”

Notícia següent

El PSC de Reus demana més lloguer social a la ciutat

Notícies relacionades