Diumenge, 4 de maig de 2025
És notícia

Andorra Turisme i els set comuns creen 40 itineraris de trail run per atraure el turisme esportiu

Avatar photo

Amb l ́objectiu de captar el segment de turisme esportiu i fomentar hàbits saludables, Andorra Turisme i els set comuns – dins del programa Infoturisme- han identificat un total de 40 itineraris destinats a l ́entrenament de curses de muntanya. Andorra és un país que acull, des de ja fa anys, diferents competicions de renom internacional de trail run i a més, compta amb molts aficionats a les curses de muntanya que utilitzen camins ja existents per realitzar els seus entrenaments.

Amb la voluntat de facilitar aquesta pràctica esportiva, i gràcies a l ́entorn, l ́orografia i l’alçada que ofereix el Principat es proposen rutes dissenyades específicament per a l’entrenament d ́esportistes però que també poden ser itineraris aptes per al públic en general que estigui en bona forma física.

El projecte ha consistit en identificar i trackejar diferents itineraris ubicats a totes les parròquies del país i catalogar les rutes en funció del nivell de dificultat tenint en compte la distància i el desnivell acumulat. En concret, cada parròquia ofereix entre cinc i set itineraris diferents. Totes les rutes estan publicades a l’aplicació Andorra Guides, a la pàgina web www.visitandorra.com i també, als respectius webs turístics dels set comuns.

Per donar a conèixer el projecte, s ́ha editat un vídeo que es difondrà a través de les xarxes
socials dels comuns i d’@andorraworld.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor Joe Lara, actor de Tarzan, en un accident aeri als Estats Units

Notícia següent

Els adolescents podrien ser vacunats als instituts

Notícies relacionades