Grandvalira inverteix 6,7 milions d’euros en un hivern en què implementa els preus dinàmics

Avatar photo

Un e-commerce amb preus variables, el nou L’Abarset i les experiències Premium i gourmet són les principals novetats

Grandvalira Resorts ha presentat aquest matí les novetats per a la temporada 2021-2022, la temporada de la recuperació després de les restriccions de la Covid. Grandvalira estrenarà la campanya de neu el 3 de desembre i posarà punt i final el 18 d’abril, després de Setmana Santa, mentre que Ordino Arcalís, estació a la qual es pot accedir amb el forfet de Grandvalira obrirà el 27 de novembre fins al 24 d’abril, sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.

Aquesta temporada la inversió realitzada a Grandvalira ha estat de 6,7 milions, que s’han destinat principalment al projecte del nou L’Abarset, l’après-ski de referència dels Pirineus que aquesta temporada torna amb més força que mai. La inversió d’enguany també s’ha destinat a la creació de noves estructures, a la innovació tecnològica, a la millora de serveis per a la pràctica de l’esquí i l’snowboard i a les novetats en l’oferta de restauració.

A nivell estratègic i de negoci, la principal novetat és la implementació dels preus dinàmics, que converteix Grandvalira Resorts en el primer domini esquiable de la Península Ibèrica en implantar aquest sistema de preus variables.

Pel què fa a les competicions esportives, Grandvalira tornarà a vestir-se de gala amb la celebració de les Finals de la Copa d’Europa del 2022, que seran el preludi de la segona edició de les Finals de la Copa del Món que es

desenvoluparan a Grandvalira el 2023. També acollirà un clàssic de l’estació: la Copa del Món de Quilòmetre Llançat, a Grandvalira.

El director general de Grandvalira Resorts – Nevasa, Juan Ramón Moreno, ha exposat durant la presentació d’aquest matí que “tenim al davant una temporada plena de reptes ambiciosos. La situació de l’hivern passat ha motivat el domini esquiable a treballar més que mai per oferir una temporada que estigui a l’altura de les ganes d’esquiar dels seus visitants”.

PREUS DINÀMICS

Grandvalira Resorts incorpora aquesta temporada d’hivern una nova estratègia per a la venda dels forfets amb la introducció dels preus dinàmics. Aquesta fórmula ja és habitual en les aerolínies o el sector hoteler, i es basa en una fluctuació de l’import segons l’època de l’any i el dia de la setmana, de manera que l’estació pot adaptar l’oferta a la demanda.

El nou sistema, que ha estat implementat en col·laboració amb la consultora suïssa Pricenow, fomenta l’ús dels canals digitals del domini esquiable, ja que només estarà disponible als webs de Grandvalira i Ordino Arcalís, on es podran adquirir els passis diaris al preu mínim garantit. En aquest sentit, es premiarà els clients que reservin els seus forfets amb més anticipació amb preus més econòmics, que poden arribar a ser fins a un 15% més econòmics que a taquilles.

Grandvalira Resorts és el primer domini esquiable de la Península en implantar aquest sistema de preus variables, que alhora també tindrà l’avantatge que permetrà controlar més fàcilment l’aforament diari a l’estació.

A més, aquesta temporada 2021-2022 es dona un pas endavant redissenyant els e-commerce de les estacions i integrant-los en els webs corporatius. Els nous e-commerce, que es veuran implementats per fases al llarg d’aquest hivern, s’han concebut prioritzant l’experiència d’usuari. Crear una plataforma de compra àgil, intuïtiva, harmònica i funcional han estat els objectius principals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor Maria Mas, la veïna de Solsona més longeva

Notícia següent

Denunciat un veí de Sant Pere de Ribes per instal·lar paranys il·legals en una finca de Godall

Notícies relacionades