Dimarts, 18 de febrer de 2025
És notícia

Concert benèfic d’Unicef a Andorra

Avatar photo

El Centre de Congressos serà l’escenari el pròxim 21 de desembre (20.30 hores) del concert benèfic d’òpera Rigoletto, de Giuseppe Verdi, una iniciativa impulsada pel Comitè nacional d’Andorra per l’Unicef amb el patrocini del Comú d’Andorra la Vella i FEDA. El projecte solidari i cultural servirà per recaptar fons per finançar els projectes que té en marxa Unicef tant a Andorra com en l’àmbit internacional

Així ho han presentat avui els impulsors del concert, que han animat tota la ciutadania del país a participar-hi aportant fons per una bona causa. El concert, tal com ha detallat Jonaina Salvador, soprano i directora d’Andorra Lírica, constarà de tres actes amb un repartiment integrat per  12 intèrprets professionals de països tan diversos com Andorra, Geòrgia,  Cuba i Itàlia. També hi participaran alumnes de l’Escola d’òpera d’Andorra,  la més petita de només cinc anys. “És una obra fantàstica; Verdi és el  gran mestre capaç de poder traduir en música en passions humanes”, ha  assegurat la soprano. 

25/11/2023
Foto: Comú d’Andorra la Vella/Tony Lara

Des del Comú d’Andorra la Vella, tal com s’ha plasmat en un conveni de  patrocini signat amb Unicef, a més de cedir gratuïtament el Centre de Congressos i els mitjans tècnics necessaris per fer-lo possible, també  s’atorga una subvenció a l’entitat de 19.000 euros, que també se sumarà a  la recaptació solidària

El cònsol major d’Andorra la Vella, David Astrié, ha remarcat que el Comú ha volgut contribuir de molt bon grat en la noble causa que du a terme  l’entitat en favor de la infància i especial en aquest projecte “tan positiu i necessari”. Alhora, ha recordat que fa anys que el Comú treballa braç a  braç amb Unicef amb l’ens amb projectes com el Consell d’infants, que  des de fa 8 cursos apropa els escolars a la presa de decisions per millorar la parròquia i els involucra en processos participatius. 

Les entrades es poden adquirir a la pàgina web andorralavella.ad/entrades a un preu d’entre 20, 32 i 49 euros. També hi haurà la possibilitat de fer aportacions per a la fila 0, amb tiquets que oscil·len entre els 5 i els 50  euros. 

El concert també compta amb el patrocini de Lucas Fox, Jet consult i Art lab. En aquest sentit, el director d’Unicef, Albert Mora ha reiterat l’agraïment tant al Comú d’Andorra la Vella com a la resta de  patrocinadors per voler contribuir a fer possible la iniciativa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Intenta matar la seva dona a cops d’escombra

Notícia següent

Enxampen dos lladres de la Bisbal que es dedicaven als furts en diversos pobles 

Notícies relacionades