Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

La parella que va aparèixer morta a l’Ebre feia 2 mesos que no tenia llum

Avatar photo

L'autòpsia ha determinat que tots dos van morir per inhalació de diòxid de carboni d'un generador elèctric

L’autòpsia ha confirmat que la parella que va aparèixer morta a una casa de Godall, al Montsià, va morir per inhalació de diòxid de carboni.

Els Mossos d’Esquadra, que investiguen les causes d’aquest succés, han confirmat que cap dels dos presentava signes de violència. La dona tenia 61 anys i l’home 54.

Pel que sembla, la parella, originària de Vilanova i la Geltrú, feia poc temps que s’havia mudat a Godall. Havien heretat un pis i estaven en ple procés de reformes, però encara no tenien connexió elèctrica.

Segons informa El Diari de Tarragona, la parella havia demanat que els donessin d’alta a l’electricitat del domicili, però l’empresa energètica encara no els havia donat.

A conseqüència d’això, la parella va instal·lar un equip electrogen que va acabar per provocar-los la mort, ja que no comptava amb una via d’escapament cap a l’exterior i el diòxid de carboni es va acumular dins la casa.

Dies després de morir, un veí va trucar els Mossos perquè feia molt de temps que no sabia res d’ells tot i que el seu cotxe no es va moure del carrer en cap moment.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La T-Mobilitat integra noves línies interurbanes de bus de la comarca d’Osona

Notícia següent

Viladecans celebra la setzena edició del Mercat Medieval

Notícies relacionades