Mor un treballador atrapat sota una gran estructura metàl·lica a Roquetes

L’operari ha patit un greu accident mentre reparava un elevador hidràulic amb altres companys

06 de juny de 2026 a les 16:13h

Un treballador de 53 anys ha mort aquest divendres després de patir un accident laboral en una empresa de Roquetes, al Baix Ebre. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 07.40 hores i s’han desplaçat fins al lloc dels fets, juntament amb efectius dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d’Emergències Mèdiques.

Segons les primeres informacions, l’accident s’ha produït mentre diversos operaris duien a terme tasques de reparació d’un elevador mecànic hidràulic. Per causes que encara s’estan investigant, un dels treballadors ha quedat atrapat sota una estructura metàl·lica de grans dimensions, fet que li ha provocat ferides molt greus.

 

Traslladat a l’Hospital Verge de la Cinta

Fins al lloc de l’accident s’hi han desplaçat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Tortosa, dues dotacions dels Bombers i personal sanitari del SEM.

El treballador ha estat traslladat a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, però els serveis mèdics no han pogut fer res per salvar-li la vida.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per aclarir les causes de l’accident. Com marca el protocol en casos de sinistralitat laboral amb resultat de mort, la policia ha posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament d’Empresa i Treball.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit