Enlairem ha donat el tret de sortida a una nova edició de la campanya Porta a Porta, una iniciativa que permetrà arribar a les més de 5.000 llars del municipi i del nucli de Riumar per escoltar les inquietuds de la ciutadania i compartir el balanç dels darrers 10 anys de transformació de Deltebre.
La campanya compta amb la participació d’una trentena de col·laboradors i col·laboradores, organitzats en brigades que recorreran els diferents nuclis i àmbits. L’objectiu és reforçar el contacte directe amb la ciutadania per atendre les seves necessitats i suggeriments, explicar els projectes que s’han dut a terme durant aquesta darrera dècada i recollir impressions per seguir transformant Deltebre des de la proximitat i la transparència.
Segons ha explicat la presidenta d’Enlairem, Anna Giménez, "la política ha d’estar al servei de la gent i això només s’aconsegueix escoltant, compartint i estant al costat de la ciutadania. Aquesta campanya ens permetrà fer-ho, de manera directa i sincera, casa per casa".
Paral·lelament, també s’ha presentat la revista balanç dels darrers 10 anys, una publicació que recull les principals fites, projectes i dades d’aquests anys de govern, amb l’objectiu de retre comptes i fer transparents les accions dutes a terme.
El portaveu del Govern municipal, Andreu Curto, ha destacat que "Deltebre ha viscut una transformació imparable durant aquests 10 anys. Però més enllà de les obres i els projectes, el que ens mou és la voluntat de servir a la ciutadania. Amb aquesta campanya, volem continuar escoltant i compartint aquest camí amb tothom".
Amb la campanya Porta a Porta, Enlairem referma el seu compromís amb una política pròxima, útil i transparent, centrada a construir futur des de la complicitat amb la ciutadania. De fet, aquesta campanya es va iniciar quan Enlairem estava a l’oposició de l’Ajuntament de Deltebre, i des d’ençà s’ha mantingut per reforçar el contacte amb els veïns i veïnes.