Dimarts, 2 de juliol de 2024
És notícia

L’Ampolla posa en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Avatar photo

L’Ajuntament de l’Ampolla ha posat en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ampolla que permetrà atendre les persones que necessiten orientació de qualsevol mena o bé volen presentar un suggeriment o una queixa.

L’OAC està ubicada a la plaça Manel Ferré, 2 – despatx 1 i obre els dissabtes, de 10 a 12.30 hores. L’atenció és presencial i es poden consultar tots els temes que afectin la ciutadania i estiguin relacionats amb l’Ajuntament. Així mateix, s’ofereix informació sobre gestions relacionades amb altres administracions i grans prestadors de serveis públics com llum, aigua, gas i entitats bancàries.

“La missió de l’OAC no és tramitar expedients, sinó orientar els veïns i veïnes sobre quins són els seus drets, on i com exercir-los”, explica Cristina Bellés, regidora d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de l’Ampolla.

Amb aquest servei l’administració local vol aconseguir una relació amb la ciutadania més àgil i simplificada. “L’objectiu és fer una administració encara més eficient, pròxima i oberta per a la ciutadania. L’atenció serà inicialment presencial perquè entenem que és la manera ideal per donar un servei concret. En cas que sigui necessari tenir més d’una reunió amb  un veí o veïna, es poden establir, de comú acord amb la persona interessada, fórmules de comunicació més flexibles que les visites presencials”, especifica la regidora d’Atenció Ciutadana.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Comença la 2a edició de l’Escola de Carrossaires de Palafrugell

Notícia següent

Girona torna a traslladar peixos de l’Onyar al Ter per poc cabal del riu

Notícies relacionades