L’Ajuntament d’Amposta ha posat ja en funcionament l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania creada per poder donar assessorament a la ciutadania i el teixit empresarial de la ciutat en la sol·licitud d’ajuts per fer front a la crisi econòmica derivada de la pandèmia de la covid19 del propi ajuntament i també altres administracions superiors. Aquest mateix dimarts s’ha fet visible l’espai de l’Oficina, que estarà gestionada per un advocat contractat amb aquesta finalitat, a la pàgina web de l’Ajuntament.
“Obrim aquesta finestra directa perquè qualsevol persona, sigui com a persona física, com a autònom o com a empresari o empresària, que hagi estat afectada per la crisi econòmica derivada de la pandèmia sanitària pugui rebre assessorament sobre a quines ajudes es pot acollir per fer front a la situació”, assenyala l’alcalde, Adam Tomàs. A partir d’avui, el professional contractat per assessorar ja pot rebre consultes a través d’un formulari de sol·licitud instal·lat l’espai web de l’Oficina, per poder acompanyar a totes aquestes persones.
A més d’aquest formulari, a la pàgina web de l’Ajuntament també s’hi poden trobar resums de totes les ajudes que existeixen, tant de les de l’Ajuntament com des d’administracions superiors, així com tots els tràmits necessaris per poder sol·licitar aquestes ajudes.
Les denúncies relacionades amb ciberdelictes "no paren d'augmentar" i l'explotació i l'abús infantil a través…
Aquest matí, els Bombers de la Generalitat han extingit un incendi que ha tingut lloc…
Una persona va resultar ferida per arma de foc ahir divendres a la tarda a…
El pròxim 19 de juny, Cunit acollirà la primera experiència de ‘Speed Job Dating’ al…
Un jugador del sènior B del CF Móstoles va morir durant l'entrenament d'ahir divendres, ha…
L'Espai de Joc 0-99 de Barcelona estrena aquest dissabte la temporada de primavera-estiu amb nou…
Esta web utiliza cookies.