La matinada d’aquest dissabte, un tràgic accident de trànsit ha costat la vida al passatger davanter d’un cotxe que ha xocat frontalment amb un altre vehicle a la C-37, al seu pas per Torelló, a la comarca d’Osona.
Els dos conductors dels vehicles implicats en l’accident han quedat ferits de gravetat i han estat traslladats d’urgència als hospitals de Vic i la Vall d’Hebron, a Barcelona, pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). L’acompanyant davanter d’un dels vehicles, però, ha mort en l’accident.
Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de l’incident a les 4:37 hores d’aquest matí, localitzant l’accident al quilòmetre 155 de la carretera. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat sis patrulles dels Mossos, quatre dotacions de Bombers i quatre unitats del SEM, que han treballat intensament per atendre les víctimes. També s’ha activat un equip de suport psicològic.
A causa de l’incident, s’ha tallat la circulació al túnel de Bracons, en ambdós sentits de la marxa, fins a les 9:30 hores del matí.
Amb aquesta víctima mortal, ja són 22 les persones que han perdut la vida a les carreteres interurbanes de Catalunya des de l’inici de l’any. La investigació de les causes de l’accident continua oberta.