Més de 600 persones participen en les diferents activitats de la 3a Setmana de l’Emprenedoria de Manresa

Avatar photo

Manresa ha posat punt final a la 3a edició de la Setmana de l’Emprenedoria amb un bon balanç i amb la participació de més de 600 persones en una quinzena d’activitats adreçades a reflexionar, formar-se i gaudir de l’emprenedoria, unes propostes que enguany s’han desenvolupat en línia a causa de la Covid-19.

El tret de sortida de la Setmana, celebrada dilluns passat, va anar a càrrec de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy i Guàrdia, que va donar pas a la conferència-taller: “Metamorfosis: La possible solució al nou paradigma”, conduïda per Lluís Serra, conferenciant, assessor i provocador digital, que va comptar amb la participació de 10 empreses de diferents sectors  (Fauna Gibert, Endepro, Illobsa Inmobiliària, Reanima, Sarauto Peugeot, Tecnical, Mutuacat, Tigre de paper, La Codornella i Escola Montserrat), les quals van explicar els canvis adoptats per fer front a la situació actual i adaptar-se a la nova realitat.

Dimarts va ser el torn d’Àngels Galiana, advocada, que va informar sobre la normativa legal del comerç electrònic i la publicitat a Internet.

Dimecres, dia dedicat a les emocions, Marc Fernández, expert en consolidació i creixement d’empreses. va parlar de com seduir als clients mitjançant les emocions. Carlos Bella, orientador pel desenvolupament personal i professional, a través d’Instagram, va exposar quines són les pors que bloquegen les persones emprenedores, les creences que limiten les seves accions allunyen el seu objectiu. També es va celebrar, a través de l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, la sessió titulada “La cooperativa una opció per reemprendre”, on es va donar a conèixer l’experiència de la cooperativa manresana PM Postal.

Dijous, una nova sessió en streaming des del local de la consultora Juuns, es va desenvolupar una matinal dedicada a la venda a través d’internet i com crear una botiga digital. Es va conèixer l’experiència de persones emprenedores manresanes com Marc Harryhausen (insensats.cattarannacosmetics.com); Ivà Osorio (familiaosorio.com); Clàudia Ferrer (claudianadjulia.com), que va explicar eines i accions de màrqueting per fer créixer la botiga virtual; i Carles Jódar, que va exposar l’experiència de Camalics.com que organitza l’entrega a domicili a Manresa de forma sostenible.

A la tarda, va ser el torn de Joan Cornet, coordinador del màster en Transformació Digital de les Organitzacions de la Salut i Socials  (UManresa) que va fer una masterclass de com innovar en l’àmbit de la salut, sessió organitzada per la UManresa.

I per acabar la setmana, divendres passat, Marta Albet, experta en màrqueting i comunicació, va instruir de com és el client en temps de la Covid-19 i quins són els seus nous hàbits de consum. Finalment, Laura Escamilla, de Gles Advocats, va parlar de les noves prestacions pels autònoms arran de la Llei 30/2020 adreçada a l’empresariat.

L’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada i de Sallent també es van unir a la iniciativa amb propostes tan interessants i actuals com “Treballo a casa, com em planifico” i “Emprendre en temps de crisi”.

Des del Centre de Desenvolupament Empresarials (CEDE) de l’Ajuntament de Manresa es vol traslladar un missatge d’agraïment a totes les entitats i empreses col·laboradores per haver-se sumat un any més a aquesta iniciativa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La renovació de l’enllumenat públic permetrà que el 90% dels punts de llum de Sabadell siguin LED

Notícia següent

Badalona posa en marxa un nou servei de suport i vigilància als accessos dels centres educatius de la ciutat

Notícies relacionades