L’Ajuntament de Manresa sortejarà, per quart any consecutiu, 220 places per veure els principals actes de la Festa Major des del balcó de l’edifici municipal situat al número 5 de la plaça Major. Enguany, per primera vegada se sortejaran 30 entrades dobles per veure la Moscada Infantil que tindrà lloc el diumenge 24 d’agost. Com en els anys anteriors, també se sortejaran 20 entrades dobles per veure la Mostra del Correfoc, el dissabte 30 d’agost, 30 per la Ballada de la Imatgeria, el diumenge 31 al migdia i finalment, hi haurà 30 entrades dobles per veure el Correfoc, el dilluns 1 de setembre.
Les inscripcions s’obriran dilluns 28 de juliol a les 9 h i es podran fer fins al 12 d’agost a les 9h. Per apuntar al sorteig cal fer la sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Manresa en aquest enllaç, de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Manresa o telefònicament al 010 o al 93 878 23 01, en horari d’atenció al públic, que és de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. Per inscriure’s, cal ser major d’edat, i cada veí o veïna podrà inscriure’s una vegada als actes que desitgi i indicar la persona que l’acompanyarà, que podrà ser menor d’edat.
El dia 13 d’agost es faran quatre sortejos a través d’una aplicació informàtica de l’Ajuntament que permetrà obtenir quatre llistes. Primer, se sortejaran les places de la Moscada Infantil, després, les de la Mostra del Correfoc, seguidament les de la Ballada de la Imatgeria i, per últim, les del Correfoc. En cas que un mateix usuari guanyi més d’un concurs, només se li oferirà plaça al primer sorteig on hagi resultat guanyador. També s’extrauran, a través del mateix sistema, quatre llistats de 10 persones cadascun que substituiran les persones guanyadores que no hi puguin assistir. Les llistes de guanyadors i suplents es publicaran a la web municipal www.manresa.cat i a les xarxes socials de l’Ajuntament. Les persones afortunades del sorteig rebran un correu electrònic per comunicar-los el premi, un correu que hauran d e respondre per assegurar-se la reserva de les dues places.
Principals aspectes de les bases del sorteig:
- Per inscriure’s, cal ser major d’edat i estar empadronat/da a Manresa.
- Cal inscriure’s a través d’aquest enllaç o anar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). Cal portar el DNI o document identificatiu.
- Cada persona es pot registrar una vegada a cadascun dels actes. En cas de sortir guanyadora en més d’un acte, se li oferirà l’entrada al primer sorteig on hagi resultat premiada.
- L’acompanyant pot ser menor d’edat.
- El sorteig es farà a través d’una aplicació informàtica de l’Ajuntament el dia 13 d’agost. El sistema oferirà quatre llistats de guanyadors i quatre llistats de suplents per cada acte.
- Les persones guanyadores rebran un correu que hauran de respondre per confirmar la reserva de plaça abans del 20 d’agost a les 12 del migdia. En cas de no respondre’l o fer-ho fora de termini, perdran l’entrada doble.
- Les persones guanyadores que no hi puguin assistir, caldrà que ho comuniquin per tal de reassignar les places a les persones suplents (per estricte ordre de llista), que rebran un correu informant-les del premi.
- Les persones que confirmin l’assistència al balcó rebran un segon correu amb indicacions per accedir-hi.