Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Igualada acull la 9a Gala de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol

Avatar photo
L’acte tindrà lloc a l’Ateneu Igualadí el pròxim 1 de febrer a les 12:00 hores
igualada-softball-beisbol

L’Ateneu Igualadí serà l’escenari de la 9a Gala de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol aquest proper dissabte 1 de febrer a les 12:00. Un  esdeveniment anual que reconeix els èxits més destacats de la temporada en  els àmbits del beisbol i del softbol, tant a nivell català com nacional i  internacional. 

Enguany, la gala agafa una significació especial, ja que se celebrarà per  primera vegada a Igualada, una ciutat que ha vist créixer aquests esports en els últims anys de la mà del Softball Club Igualada, impulsor d’aquest creixement  local, que ha esdevingut un referent per al desenvolupament de la pràctica esportiva del softbol a la ciutat d’Igualada. 

Durant la cerimònia, s’atorgaran premis a jugadors, tècnics, clubs, àrbitres i  anotadors que han destacat en diferents competicions. Aquesta gala no només  serà un reconeixement als grans èxits esportius de la temporada 2024, sinó  també una celebració del creixement del softbol a Igualada. Patricia Illa, regidora d’Esports, ha destacat que “és un orgull per Igualada ser la seu d’aquests reconeixements posant en valor l’aposta del club i la ciutat per aquest  esport, integrador i obert a tothom”. 

El president de la FCBS (Federació Catalana de Beisbol i Softbol) Òscar Milla  ha volgut posar en relleu la importància que sigui Igualada la ciutat que acull  aquesta gala “permetent arribar a més territori, descentralitzar aquest esport i  obrint-lo a la totalitat de la Catalunya interior”. 

Representants del Softbol Club Igualada també han volgut donar suport a la  gala que se celebrarà dissabte a l’Ateneu Igualadí, animant a tothom a  participar-hi i a descobrir un esport integrador, apte per a tot tipus de persones i  edats i per crear comunitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
El ple del Parlament votant aquest dimecres la llei que reverteix els beneficis fiscals al Hard Rock

El Parlament tomba els beneficis fiscals del Hard Rock i complica la seva arribada

Notícia següent

700 joves de Tarragona celebraran el Dia Escolar de la No Violència i la Pau

Notícies relacionades