L’Ateneu Igualadí serà l’escenari de la 9a Gala de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol aquest proper dissabte 1 de febrer a les 12:00. Un esdeveniment anual que reconeix els èxits més destacats de la temporada en els àmbits del beisbol i del softbol, tant a nivell català com nacional i internacional.
Enguany, la gala agafa una significació especial, ja que se celebrarà per primera vegada a Igualada, una ciutat que ha vist créixer aquests esports en els últims anys de la mà del Softball Club Igualada, impulsor d’aquest creixement local, que ha esdevingut un referent per al desenvolupament de la pràctica esportiva del softbol a la ciutat d’Igualada.
Durant la cerimònia, s’atorgaran premis a jugadors, tècnics, clubs, àrbitres i anotadors que han destacat en diferents competicions. Aquesta gala no només serà un reconeixement als grans èxits esportius de la temporada 2024, sinó també una celebració del creixement del softbol a Igualada. Patricia Illa, regidora d’Esports, ha destacat que “és un orgull per Igualada ser la seu d’aquests reconeixements posant en valor l’aposta del club i la ciutat per aquest esport, integrador i obert a tothom”.
El president de la FCBS (Federació Catalana de Beisbol i Softbol) Òscar Milla ha volgut posar en relleu la importància que sigui Igualada la ciutat que acull aquesta gala “permetent arribar a més territori, descentralitzar aquest esport i obrint-lo a la totalitat de la Catalunya interior”.
Representants del Softbol Club Igualada també han volgut donar suport a la gala que se celebrarà dissabte a l’Ateneu Igualadí, animant a tothom a participar-hi i a descobrir un esport integrador, apte per a tot tipus de persones i edats i per crear comunitat.