L’Ajuntament d’Igualada, Òmnium Anoia, el Consorci per la Normalització Lingüística, la Unió Empresarial de l’Anoia, l’Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC), Igualada Comerç, Nou Centre i el Mercat de la Masuca s’han aliat per impulsar un pla estratègic del català de cara al públic. Es tracta d’una campanya informativa dirigida a empreses i establiments amb l’objectiu de donar-los pautes per evitar la regressió de la llengua. Entre d’altres, demanen que, tot i que l’interlocutor pugui no semblar d’origen català, s’iniciï la conversa en català. No fer-ho, adverteix la presidenta d’Òmnium Anoia, Íngrid March, suposa donar el missatge que “tens prejudicis sobre el seu origen“.
Els passatgers atrapats des de primera hora de la tarda a causa d’una avaria d’electrificació a la línia R15 podrien…
Les imprudències a la carretera poden tenir conseqüències tràgiques. Aquest dissabte al migdia, un conductor ha posat en risc la…
Nou Barris ha parlat alt i clar. El passat 5 d’abril, les Associacions de Famílies d’Alumnes (AFA) del Districte van…
Ja s’ha confirmat la identitat de la dona assassinada en el feminicidi que ha commocionat Tarragona i el conjunt del…
Després d’una jornada marcada per la vaga convocada pels sindicats UGT i CCOO, PortAventura World ha emès un comunicat aquest…
Aquest dissabte 19 d’abril, els Comuns han mostrat el seu suport a la vaga de les treballadores i treballadors de…
Esta web utiliza cookies.