L’Ajuntament d’Igualada, Òmnium Anoia, el Consorci per la Normalització Lingüística, la Unió Empresarial de l’Anoia, l’Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC), Igualada Comerç, Nou Centre i el Mercat de la Masuca s’han aliat per impulsar un pla estratègic del català de cara al públic. Es tracta d’una campanya informativa dirigida a empreses i establiments amb l’objectiu de donar-los pautes per evitar la regressió de la llengua. Entre d’altres, demanen que, tot i que l’interlocutor pugui no semblar d’origen català, s’iniciï la conversa en català. No fer-ho, adverteix la presidenta d’Òmnium Anoia, Íngrid March, suposa donar el missatge que “tens prejudicis sobre el seu origen“.
Igualada consolida el projecte de La Incubadora amb 10 projectes d’èxit en la 4a edició
L’Ajuntament d’Igualada, a través del Departament de Dinamització Econòmica, ha tancat aquesta setmana la 4a edició de La…