Davant les últimes i reiterades incidències en el servei de Monbus entre Igualada i Barcelona, el regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Igualada, Miquel Vives, ha explicat de des de l’Ajuntament s’ha tornat a exigir que es prenguin mesures per tal que el servei es doni amb condicions, seguint els horaris i amb vehicles amb capacitat per tots els usuaris.
Vives ha explicat que l’Ajuntament s’ha posat en contacte amb la Generalitat de Catalunya, ens responsable de la contractació dels servei per a exigir que pregui mesures i de nou inspeccioni, o auditi el compliment dels serveis. Vives ha detallat que “ha convidat a la direcció del departament de Mobilitat de la Generalitat a que vingui un matí amb el seu equip a fer us del servei. Veuran les cues, veuran busos que no passen i gent que es queda a terra. Incidències inacceptables”.
Vives ha explicat i ha animat als usuaris a fer les queixes i reclamacions, també, en els canals pertinents i de manera formal amb registre de la demanda per tal de tenir “més força”, ha dit, en la gestió d’aquestes incidències continuades.
A banda, Vives ha finalitzat dient que s’ha trucat a la direcció de la empresa que ofereix aquest servei i , tot i que no és competència de l’Ajuntament, s’ha exigit, de nou, que es doni un servei de qualitat i adaptat als fluxos de viatgers que, com cada any, ara de nou enceten el curs i es desplacen fins a Barcelona.