Dimarts, 18 de febrer de 2025
És notícia

Igualada exigeix novament a l’empresa Monbús que ofereixi un servei de qualitat i amb capacitat per tots els viatgers

Avatar photo

Davant les últimes i reiterades incidències en el servei de Monbus entre  Igualada i Barcelona, el regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Igualada, Miquel  Vives, ha explicat de des de l’Ajuntament s’ha tornat a exigir que es prenguin  mesures per tal que el servei es doni amb condicions, seguint els horaris i amb  vehicles amb capacitat per tots els usuaris. 

Vives ha explicat que l’Ajuntament s’ha posat en contacte amb la Generalitat de  Catalunya, ens responsable de la contractació dels servei per a exigir que  pregui mesures i de nou inspeccioni, o auditi el compliment dels serveis. Vives  ha detallat que “ha convidat a la direcció del departament de Mobilitat de la  Generalitat a que vingui un matí amb el seu equip a fer us del servei. Veuran  les cues, veuran busos que no passen i gent que es queda a terra. Incidències  inacceptables”. 

 

Vives ha explicat i ha animat als usuaris a fer les queixes i reclamacions,  també, en els canals pertinents i de manera formal amb registre de la demanda  per tal de tenir “més força”, ha dit, en la gestió d’aquestes incidències  continuades.  

A banda, Vives ha finalitzat dient que s’ha trucat a la direcció de la empresa  que ofereix aquest servei i , tot i que no és competència de l’Ajuntament, s’ha  exigit, de nou, que es doni un servei de qualitat i adaptat als fluxos de viatgers  que, com cada any, ara de nou enceten el curs i es desplacen fins a Barcelona. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vilafranca celebra la Setmana de la Mobilitat amb una jornada d’activitats

Notícia següent

El Museu Abelló de Mollet inaugura l’exposició ‘Abelló, un paisatge imaginari’

Notícies relacionades