Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

El projecte ‘Ludomòbil’ aproparà el joc a cinc barris d’Igualada

Avatar photo

Aquest projecte de ludoteques mòbils està impulsat per l’Ajuntament d’Igualada dins les activitats del projecte Playful Paradigm

Aquesta setmana arriba la “Ludomòbil es mou pels barris”. Un projecte emmarcat dins les actuacions pilot d’Igualada Ciutat Jugable que viatjarà per cinc barris de la ciutat durant els mesos de setembre i octubre.

La Ludomòbil es tracta d’un espai obert amb diferents elements i activitats per a infants i famílies. Aquesta proposta transforma l’espai públic veritablement en un lloc amable i jugable, atenent així necessitats comunitàries i de veïns/es que volen omplir els seus espais públics amb usos saludables i sostenibles plens de vida, joc i color.

La regidora d’Infància, Carme Riera ha explicat que des del consistori es “vol portar aquest espai de joc lliure a diferents barris de la ciutat d’Igualada, amb l’objectiu de descentralitzant-ne les activitats lúdiques i organitzades per tal d’arribar a tots els col·lectius i ciutadania amb l’objectiu de poder crear i teixir comunitat”.

Ludomòbil a càrrec de Tata Inti SCCL, una cooperativa de treball, d’iniciativa social i sense ànim de lucre. A Tata Inti vetllen pel dret al joc dels infants sota una mirada rica, innovadora, creativa i respectuosa, apostant per unes ciutats amables amb la infància on poder jugar i córrer tot recuperant els carrers, els barris i les places amb i per a les persones.

Sessions de la “Ludomòbil es mou pels barris”:
– Dissabte 17 de setembre de 17h a 20h al Parc de la Solidaritat del Barri Montserrat
– Dissabte 24 de setembre de 17h a 20h a Les Comes
– Dissabte 15 d’octubre de 17h a 20h al Poble Sec
– Dissabte 22 d’octubre de 17h a 20h al Barri de Fàtima
– Dissabte 29 d’octubre de 17h a 20h al Barri Sant Crist

El Departament d’Infància estrena pàgina web: infanciaigualada.cat

El Departament d’Infància ha estrenat una nova pàgina web on s’hi poden trobar totes les activitats organitzades pel propi departament. Es podrà seguir la feina que realitza el Consell d’infants al llarg de l’any i, també, el treball i projectes que duen a terme les comissions del projecte Playful Paradigm, entre d’altres.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Festa Major d’Esplugues tindrà atraccions sense música ni llum

Notícia següent

Acte inaugural de la consolidació dels esgrafiats de la Casa del Portal del Pardo

Notícies relacionades