Detingut a Manresa un home de 61 anys per agredir sexualment la seva llogatera

L'home la va arribar a violar fins a 10 vegades sota l'amenaça de denunciar la seva situació d'immigrant irregular

28 d'octubre de 2025 a les 11:11h

Una dona de 45 anys ha denunciat el propietari de la casa on tenia llogades dues habitacions (per a ella i per a les seves filles) per haver-la violat en repetides ocasions.

Els fets van passar, explica Regió 7, la quinzena de setembre en què la família va estar-se al pis on van llogar les habitacions. L'agressor va aprofitar la situació de vulnerabilitat de la dona per obligar-la a mantenir relacions sexuals a canvi de no denunciar-la per la seva manca de papers.

Els Mossos d'Esquadra han arrestat l'home per un presumpte delicte d'agressió sexual i el cas resta sota investigació dels Jutjats de Manresa.

Segons el relat de la víctima, quan al setembre va haver de deixar el pis on vivia amb les filles per buscar-se un nou habitatge, va conèixer un home que li va oferir dues habitacions casa seva i, en un primer moment, va rebutjar l'oferta perquè el preu li semblava massa alt. 

Finalment, va acabar acceptant el preu i es va traslladar al pis el 16 de setembre. Pocs dies després, el propietari li va fer el xantatge per mantenir-hi relacions sexuals.

La dona, per por de ser expulsada del país, amb les filles, hi va accedir i, malgrat això l'agressor va actuar amb violència. Aquests fets es van arribar a repetir fins a deu cops, durant les absències de les filles. Les violacions solien acabar amb cops i humiliacions.

Finalment, farta de la situació i aconsellada per una amiga, la dona va denunciar el seu agressor amb l'ajuda d'un informe mèdic del servei d’Urgències d’Althaia  que acredita lesions.Els Mossos van detenir el presumpte violador, que l'endemà va passar a disposició Del Jutjat d'instrucció número cinc de Manresa.

 

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit