El departament de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada, posa en marxa la 5a edició de La Incubadora, un programa d'acompanyament adreçat a iniciatives emprenedores de la comarca de l'Anoia que es trobin en fase inicial o que s'hagin constituït recentment.
El programa seleccionarà fins a 10 projectes que participaran en aquest itinerari intensiu gratuït. Aquesta edició començarà a primers de març i s'allargarà fins a inicis de la tardor, oferint un suport continuat als participants. Les inscripcions per presentar els projectes estaran obertes fins al 20 de febrer.
El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, Jordi Marcè, destaca que “La Incubadora és un programa plenament consolidat al territori, que dona resposta a les necessitats reals de les persones emprenedores en un moment clau del seu projecte. L’experiència acumulada i els bons resultats de les edicions anteriors demostren que l’acompanyament i la formació són determinants per posar en marxa iniciatives amb fonaments sòlids”.
El programa inclou 6 tallers formatius en àmbits transversals de l'emprenedoria, com també 11 hores d'assessorament personalitzat per projecte, a càrrec de professionals experts. Per altra banda, també es preveuen espais de networking amb altres projectes i entitats del territori.
Des de la seva primera edició, La Incubadora ha comptat amb la participació de 34 projectes emprenedors de diferents sectors de l'Anoia amb l'objectiu d'esdevenir un programa de referència a la comarca, facilitant eines, coneixement i acompanyament a les persones emprenedores, i contribuint així al desenvolupament econòmic i empresarial de l'Anoia.