Un sense sostre s’estampa contra un bus al centre de Tarragona

    temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut
    El bus de l'EMT accidentât en l'atropellament.

    Aquest dimecres al vespre s’ha produït un accident entre un vianant i un autobús de l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona al carrer Pere Martell de la ciutat. Segons les primeres informacions, el vianant -un sense sostre habitual d’aquest carrer-, estaria esperant per travessar el carrer quan, de sobte, ha perdut la verticalitat i ha acabat impactant contra el lateral de l’autobús.

    Com a resultat de l’impacte, segons ha informat la Guàrdia Urbana a LA CIUTAT, l’home hauria patit una forta luxació a l’espatlla i ha estat traslladat a un centre mèdic de la ciutat.

    L’incident ha causat molt rebombori en aquest cèntric carrer de Tarragona. I és que fins a dos camions de Bombers, dos ambulàncies i diversos vehicles de la Guàrdia Urbana s’han desplaçat al lloc dels fets.