El Centre d’Atenció Primària Onze de Setembre de Lleida s’ha convertit en el primer de la demarcació que disposa d’un caixer d’autoservei a través del qual els usuaris poden realitzar algunes de les gestions relacionades amb l’atenció que reben al CAP. En una primera fase, a través del caixer els pacients poden diferents operacions com ara demanar cita prèvia per al seu professional de medicina de família, infermeria, pediatria, odontologia o treball social; consultar les visites programades, i imprimir una còpia del pla de medicació o els comunicats d’incapacitat temporal (IT). Progressivament, s’hi aniran incorporant altres funcionalitats, com ara la informació dels professionals que treballen al CAP, una guia de serveis o la realització d’enquestes de satisfacció. La identificació dels pacients es pot fer, tant a través de la targeta sanitària individual (TSI) com del teclat del mateix caixer. La voluntat de Salut és anar implantant progressivament caixers d’autoservei a diversos centres del territori de Lleida.
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…