Reunió de la Taula de Promoció de la Ciutat per fer propostes per al Mercat del Pla

Avatar photo

Aquest ens va ser creat per la Paeria al 2016 per dotar la ciutat d’un mecanisme de debat i totalment participatiu per tal d’encarar els reptes que té Lleida en l’horitzó de l’any 2020

El tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Rafel Peris, ha presidit la reunió de la Taula de Promoció de la Ciutat en què es convidava a participar també presencialment per determinar els usos futurs del Mercat del Pla. El procés participatiu es va iniciar el passat dia 1 d’abril i es tancarà el proper dia 30.

La reunió presencial d’avui dimarts estava pensada perquè les entitats i els partits polítics que formen part de la Taula de Promoció de la Ciutat de Lleida, impulsada per l’Ajuntament de Lleida, poguessin concretar més aportacions en un “exercici de transparència i obertura perquè ningú que ho desitgi es quedi sense l’oportunitat de dir la seva i entre tots i totes puguem determinar com volem el Mercat del Pla”, ha dit Peris. En aquest sentit, Peris, ha assenyalat que “el procés participatiu per decidir els usos del Mercat del Pla s’obre a totes les sensibilitats després de diferents iniciatives empresarials que no han reeixit”.

Així, el tinent d’alcalde ha agraït a totes les persones que han fet aportacions fins ara i les que s’han fet avui presencialment, totes dirigides a dinamitzar el Mercat del Pla dins dels àmbits de l’agroalimentació, productes de proximitat i de l’Horta així com d’altres més socials dirigides a entitats sense ànim de lucre o per a un públic més familiar.

Qualsevol particular o entitat que vulgui aportar propostes sobre els usos del Mercat del Pla pot fer-ho accedint a la pàgina web de la Taula de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Lleida. La participació de caire més obert compta també amb una eina d’exposició i de debat com és el Facebook de la Taula de Promoció de la Ciutat.

Cal recordar que la Taula de Promoció de la Ciutat de Lleida, impulsada per la Paeria, va ser creada al novembre del 2016 amb l’objectiu de dotar la ciutat d’un mecanisme de debat i totalment participatiu per tal d’encarar els reptes que té Lleida en l’horitzó de l’any 2020. Aquest nou ens va néixer del compromís del Govern Municipal de la Paeria com a resposta a les demandes de diferents col·lectius sectorials i, per tant, és oberta a totes les entitats i institucions que s’hi vulguin implicar. A través de la Taula de Promoció de la Ciutat de Lleida, a més del procés participatiu dels usos del Mercat del Pla que ara està en marxa, també es va vehicular un procés similar per al Xalet dels Camps Elisis.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Arola Editors publica un llibre sobre la Guerra Civil al coll de Balaguer

Notícia següent

Giulia Valle, una de les veus amb més projecció del jazz barceloní, a l’Auditori Pau Casals

Notícies relacionades