Dimarts, 16 d'abril de 2024
És notícia

La CUP presenta una campanya satírica per advertir dels comportaments incívics

Avatar photo

El partit ha dit que actuarà amb tolerància zero davant d'aquests comportaments

Marta Llorens, Mariona Quadrada i Edgar Fernàndez durant la presentació de la campanya. Foto: Laura V-M.

El grup municipal de la CUP de Reus ha presentat la campanya A Reus sempre toca, amb una línia pròpia per advertir dels comportaments incívics que pertorben la convivència de la ciutat.

La regidora del grup municipal de la CUP, Mariona Quadrada, ha esmentat que com a oposició han decidit sumar-s’hi a aquesta campanya per tal d’aportar el seu granet de sorra i “destacar els comportaments incívics més flagrants com poden ser les pròrrogues milionàries a determinades empreses sense concurs públic”. També ha deixat clar que des del partit actuaran amb tolerància zero davant d’aquests comportaments.

D’altra banda, el regidor Edgar Fernàndez, ha presentat els dos primers cartells dels quatre que formaran part de la campanya. El primer fa referència a la greu irresponsabilitat de persones que han estat vinculades amb l’administració pública durant molts anys, explica. El segon denuncia el miler de pisos buits que té la ciutat, i que generen malestar i despoblament. Fernàndez esmenta que “a Reus sempre toca gent sense cases, cases sense gent i pisos en mans dels bancs”.

La portaveu de la CUP a Reus, Marta Llorens, ha donat a conèixer els dos últims cartells de la campanya. Que tenen a veure amb la “mala gestió” de l’Hospital Sant Joan, la qual “no ha posat cap mena de solució a la llarga llista d’espera, ni ha donat resposta a la plantilla sobre el seu futur”. “A Reus sempre toca una gestió nefasta d’una obra faraònica com va ser l’Hospital”, ha dit. I amb la mala gestió de la pròrroga de la brossa. Segons Llorens “el govern no vol assumir responsabilitats i a la CUP no ens tremola el pols en mesures contundents contra aquells que s’obstinen a pertorbar la convivència dels reusencs”.

La campanya durarà unes tres setmanes i volen implicar a la ciutadania. Té un to sarcàstic perquè segons la CUP “una campanya tant surrealista com la del govern només té una resposta com la nostra”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Constantí organitza un dinar de reconeixement al col·lectiu de dones del municipi

Notícia següent

Gràcia celebra el canvi de nom del carrer del Secretari Coloma pel de Pau Alsina

Notícies relacionades