L’Ajuntament ha destacat aquest dilluns que l’objectiu de les noves instal•lacions és facilitar tant la feina dels professionals com les gestions als veïns de la ciutat, que s’estalviaran els nombrosos tràmits a diferents oficines cada cop que necessitin sol•licitar una prestació. I és que, segons un estudi fet per la tinència de Drets Socials, actualment existeixen un total de 200 ajudes i prestacions diferents, sumant les que atorga l’Ajuntament, les entitats supramunicipals i les entitats del Tercer Sector.
La tinenta d’alcaldia de Drets Socials, Laia Ortiz, ha insistit que la nova oficina “respon a la voluntat de dignificar els serveis d’atenció a les persones”, assegurant que el govern vol aconseguir un “canvi profund” en els Serveis Socials per prioritzar al màxim l’atenció a les persones, reduint la burocràcia. En aquest sentit, les instal•lacions inaugurades al carrer d’Aragó formen part de les 20 mesures del Pla d’Acció Impulsem, iniciat el gener del 2016.