La Cambra de Tortosa valora positivament la fira FESTAST

    Els productors d’oli que han participat a l’estand de la Cambra de Comerç de Tortosa ÀGORA D’OLI així com l’associació PLATIGOT, encarregat de preparar i servir la tapa

    temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

    Durant els tres dies del certamen professionals i públic en general, ha pogut degustar els olis extra verge de les Terres de l’Ebre.

    L’Associació d’Hosteleria i Turisme PLATIGOT, encarregada d’elaborar i servir la tapa, una coca de recapte que es podia maridar amb els olis exposats. També han mostrat gran satisfacció, ja s’han superat les expectatives previstes inicialment servint més de 500 tapes.

    L’empresa Mistral Bonsai, especialitzada en el sector del bonsai, també va estar present al nostre estand amb una exposició dels bonsais més representatius del nostre territori com son les oliveres. Aquets peculiars arbres, van atraure a públic i curiosos, com així és va     demostrar amb forces fotografies penjades a les xarxes.

    El tast professional d’olis extra verge organitzat conjuntament amb la DOP Terra Alta i DOP Baix Ebre, va tenir força participació. També cal destacar que totes les estrelles Michelin convidades al certamen, van passar pel nostre estand, mostrant força interès pels olis exposats.

    Es van presentar dos nou projectes que s’estan treballant del programa ÀGORA D’OLI, com son un curs de sommelier d’Oli per restauració, que tindrà lloc el 5 de juny a la Cambra. I l’edició d’una guia d’oli extra verge de les Terres de l’Ebre.

    La Camara de Comerç valora molt positivament la seva participació en aquest certamen, felicitant a l’organització pel altíssim nivell aconseguit, i certifica que ÀGORA D’OLI – Espai Gourmet de les Terres de l’Ebre, s’ha consolidat com a un bon programa de promoció dels olis extra verge de les Terres de l’Ebre.