La Jornada Salut i Emocions tractarà el lema “Alimenta la teva salut!” i posa el focus en l’alimentació i com aquesta conducta tan bàsica està connectada fortament amb les emocions de les persones. Des de la regidoria de Salut i Esports ultimen els preparatius per a aquesta trobada, la setena, que es farà el dia 16 de novembre a partir de les 8:30 h, a la sala Santa Llúcia de Reus.
Obertura de portes: 8.30h
9:00h – Conferència inaugural “A la recerca del plaer saludable” per Miquel Sánchez Romera, neuròleg, xef i llicenciat en arts.
10:00h – “Alimentació conscient i àpats que emocionen” per Andrea Arroyo Fernández, investigadora, docent universitària en l’àmbit de la Psicologia de l’alimentació i la salut i co-autora de “Psicología de la alimentación”.
11:30h – “Emocions i nutrició: un aprenentatge al llarg de la vida” per Nadia Sanz Lamora, psicòloga clínica al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí en matèria de trastorns de la conducta alimentària i de projectes d’investigació i prevenció.
12:30h – “L’alimentació: un dret en venta?” per Gustavo Duch Guillot, llicenciat en veterinària, investigador i activista en l’àmbit de l’alimentació i la ruralitat.