Dilluns, 13 de gener de 2025
És notícia

Reus Transport prohibeix l’accés de patinets elèctrics al bus urbà

Avatar photo

Aquesta restricció temporal arriba arran de l'explosió d'un patinet elèctric a l'interior d'un vagó dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

A partir de l’1 de febrer, i durant 6 mesos, Reus Transport prohibeix l’accés al transport públic urbà de patinets elèctrics. Aquesta restricció temporal es fa seguint la recomanació de l’Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM) del Camp de Tarragona, emesa el 12 de gener i amb el mateix criteri que les instruccions adoptades pel Departament de Territori, l’ATM de Barcelona, Rodalies i els Ferrocarrils.

Reus Transport adopta aquesta decisió per garantir la seguretat de tots els viatgers, mentre es realitza un estudi per part dels òrgans competents per determinar les condicions d’ús i l’accés amb seguretat dels vehicles de mobilitat personal als sistemes de transport públic. Segons l’ATM, mentre no es disposi d’aquest estudi es mantindrà la recomanació de prohibir-ne l’accés. De moment, és vigent fins al 31 de juliol i afecta els patinets elèctrics i/o altres vehicles de mobilitat personal com monocicles.

Aquesta restricció temporal arriba arran de l’explosió d’un patinet elèctric a l’interior d’un vagó dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, el novembre passat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Morell referma el seu compromís amb la qualitat de l’aire

Notícia següent

Simón preveu que la mascareta es retiri del transport públic ‘en breu’

Notícies relacionades