Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Policia de Reus detén tres homes per un robatori amb força

Avatar photo
Els lladres van ser sorpresos in fraganti quan accedien a l’establiment

Agents de les unitats d’investigació i de seguretat ciutadana de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Comissaria de Reus van detenir ahir, 8 de febrer, tres homes d’entre 18 i 20 anys per un delicte de robatori amb força en un bar de Reus (Baix Camp).

Els agents estaven fent tasques de prevenció i investigació a la capital de la comarca quan, a l’avinguda Bernat Calvó, van observar com tres persones vestides de fosc, amb tapaboques, caputxes i gorres de beisbol, miraven l’interior d’un bar per una finestra que semblava oberta.

En veure el vehicle, aquestes persones van llençar a terra algun tipus d’eina i van fugir-ne ràpidament.

Els agents van passar la descripció de les tres persones mitjançant la Sala de Comandament i, pocs minuts després, patrulles de seguretat ciutadana en van localitzar dues.

Es va donar la circumstància que la descripció facilitada pels agents d’investigació coincidia amb una identificació que prèviament havia efectuat una dotació de seguretat ciutadana, en notar com tres persones feien moviments evasius en veure el vehicle policial.

Aquestes tres persones identificades tenien antecedents policials per delictes de robatori.

Les comprovacions al bar van permetre constatar que dues persianes presentaven signes de forçament i que l’establiment estava obert. Al lloc també es va trobar una de les eines amb què, molt probablement, havien forçat les persianes: una paleta metàl·lica amb mànec de fusta.

Els agents van detenir els dos homes per un delicte de robatori amb força a establiment. El tercer home va ser arrestat pocs minuts després, quan arribava al seu domicili.

Els detinguts passaran a disposició judicial en les hores vinents davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Reus.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO | El Polònia ho torna “a petar” amb ‘Facha’, la versió d’Ayuso del ‘Zorra’ d’Eurovisió

Notícia següent

El Museu del Port de Tarragona acull la presentació GALP Costa Daurada

Notícies relacionades